Prodat auto

Ford C-MAX II facelift

Facelift obou variant C-Max byl k dispozici od roku 2015 a těžil z nového informačního systému firmy. Přepracovaný C-Max byl vybaven sklápěcí třetí řadou sedadel, couvací kamerou, parkovacím asistentem i panoramatickým střešním oknem. Vylepšena byla také aerodynamika vozu.

Řada C-Max byla k dispozici ve třech stupních výbavy, a to Trend, Titanium a Titanium X. Všechny vozy byly dodávány s dotykovým displejem, vyhřívanými zpětnými zrcátky a systémem Quickclear pro vyhřívání předních skel. Titanium X má navíc luxusní prvky, jako částečně kožená sedadla, panoramatické sklo a xenonová světla. K dispozici je také celá řada volitelných balíčků.

Zde může být vaše reklama

Stejně jako jeho předchůdce byl i nový C-Max vybaven řadou zážehových i vznětových čtyřválců. Patří sem 1,0l EcoBoost, který byl k dispozici ve variantách s výkonem 100 a 125 koní. 1,6l Duratec Ti-VCT byl v nabídce ve třech specifikacích 85 koní, 105 koní a 125 koní, s převodovkou Ford IB5. 1,6l EcoBoost pak dosahoval výkonu 150 koní nebo 182 koní. Mezi dieselové motory patřily pak 1,6/2,0l Duratorq TDCi Ford/PSA s variantou výkonu 110 koní a 140 koní. 1,6l EcoBoost i 1,6l Duratorq byly kombinovány s převodovkou B6 a 2,0 Duratorq pak byl dodáván s manuální převodovkou Durashift MMT6 a převodovkou s dvojitou spojkou Ford Powershift.

Pokud jde o bezpečnost, získal vůz C-Max pět hvězdiček v hodnocení Euro NCAP. Mezi bezpečnostní vybavení tohoto vozu patří šest airbagů, ESP a kontrola tlaku v pneumatikách jako standard, přičemž za příplatek lze pořídit i funkce nouzového brzdění, balíček Drive Assistance nebo adaptivní tempomat.

C-Max Hybrid s pohonem předních kol obsahoval 2,0-litrový čtyřválcový motor s Atkinsonovým cyklem a 1,5 kWh lithium-iontovou baterií a dosahoval výkonnu 188 koní. Maximální rychlost v plně elektrickém režimu byla 100 km/hod a maximální rychlost vozu v hybridním režimu byla pak 185 km/hod.

Nákladový prostor hybridní verze vozu byla se sklopenými zadními sedadla 1490 l. Poskytuje tak více prostoru než běžný Prius liftback.

C-Max Hybrid byl nabízen ve dvoou výbavových stupních, a to SE a SEL.

SE varianta nabízí eko tkaniny interiéru, Ford SYNC zvukový systém, USB, barevný displej, kola z lehkých slitin nebo bezpečnostní signalizaci.

SEL přidává kožené čalounění sedadel, MYFORD zvukový systém, Start/Stop systém a další luxusní prvky. Pro modelový rok 2017 pak byla SEL trim úroveň vozů C-Max Hybrid a Energi přejmenována na Titanium trim úroveň a také se očekává, že v tomto roce bude představen nový facelif s přepracovanými světlomety a koncovými světly.

C-Max Energi dosahoval v hybridním režimu výkonu 188 koní. Obsahoval 2,0-litrový čtyřválcový benzinový motor s Atkinsonovým cyklem a elektromotor poháněný 7,6 kWh lithium-iontovou baterií. V plně elektrickém režimu může vůz dosáhnout rychlosti 137 km/hod, čímž překonal Toyota Prius Plug-in Hybrid o více než 32 km/hod  a v hybridním režimu pak 185 km/hod.

Vůz používá brzdný systém, který je schopný zachytit a opětovně využít více než 95% brzdné energie, ztracené v průběhu brzdění. Doba nabíjení pro tento vůz je 7 hodin. Automobil je vybaven tlačítkem, které umožňuje volbu jízdního režimu – vybírat lze mezi čistě elektrickým, normálním hybridním nebo režimem baterie. C-Max Energi má plně elektrický dosah 32 km.

Další alternativní variantou C-Max je koncept C-Max Solar Energi, který byl představen na mezinárodním veletrhu CES 2014 v Las Vegas. Jedná se os společný projekt společnosti Ford, SunPower Corp a Georgia Institute of Technology.

Vozy Ford C-Max jsou velmi dobrou volbou pro rodiny, které si chtějí užít jak komfortu tak i pohodlné a příjemné jízdy. Také cena je poměrně příznivá a svou osobností si určitě získá každého. Navíc kromě základních verzí se Ford posouvá kupředu i v oblasti alternativních technologií a využití náhradních zdrojů energie, což z něj činí vůz budoucnosti.

Loder 1899 tuning pro Ford C-Max 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním webu s tím souhlasíte. Další informace